Parken

Lektionen för idag är avklarad. Har skola 8.30-12.00 tisdag till fredag och resten av tiden ledigt ;) Mycket tid tillbringar jag i vår enorma och mysiga park som ligger nära lägenheten.
    Även om den är super att ha med alla träddungar, små trädgårdar och stora gräsplaner så saknar jag den svenska skogen. Typ kuperad terräng med höga tallar, granar, ekar och mossa på marken.
    Men okej, vattnet är ett stort plus och under vintern finns det hur mycket fågel som helst här. Tror jag ska ner en sväng och kika lite :)


Kommentarer
Postat av: Emelie - 19år och tvåbarnsmamma!

Enligt lag är man vuxen när man är 18år så jo, enligt lagen är jag det. Men jag tror inte att någon överhuvudtaget kan bli vuxen. Vuxen är man ju när man vuxit färdigt och blivit fullt utvecklad, både fysiskt, mentalt och känslomässigt. Kan någon bli fullt utvecklad? Och vad ligger definitionen i "Fullt utvecklad"?



Jag är ansvarsfull när jag behöver vara det, barnslig när jag kan. JAg är allvarlig när jag behöver det och busar runt när jag kan =)



Nej jag vet inte hur ofta hon låter någon annan ta hand om K, men utav hennes blogginlägg att döma så ganska ofta. Titt som tätt läser man "IDag var jag på stan med XXX..... IDag var jag i skolan och mamma tog hand K". Enligt min uppfattning så förlitar hon sig på andra. Vill hon inte framståå så i bloggen, nä då får hon väl helt enkelt skriva på ett annat sätt om K nu är med, klarar hon inte kritiken så får hon väl lägga ner bloggen!

2011-01-27 @ 15:00:36
URL: http://mammatillebbaa.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. haha nej jag ska inte göra det! ;)

2011-01-27 @ 15:32:56
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0